Μη καταβολή αποζημίωσης από ατύχημα


[stextbox id=»alert» caption=»Τι μπορώ να κάνω, εάν η ασφαλιστική εταιρία καθυστερεί να καταβάλει την αποζημίωσή μου;»]
    • Θα πρέπει σε πρώτη φάση να ζητήσετε από την ασφαλιστική εταιρία συγκεκριμένες διευκρινίσεις για τους λόγους που δεν σας καταβάλλει την αποζημίωση.
    • Ακολούθως, εάν δεν ικανοποιηθείτε από την απάντηση της ασφαλιστικής εταιρίας, μπορείτε, εφόσον είστε τρίτος ζημιωθείς, να υποβάλετε συγκεκριμένη καταγγελία είτε στη Γεν. Γραμματεία Καταναλωτή (Υπουργείο Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας) είτε στην εποπτική αρχή των ασφαλιστικών επιχειρήσεων (Επιτροπή Εποπτείας Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων).
    • Εννοείται φυσικά να ακολουθήσετε και τη δικαστική οδό.

– Στην περίπτωση που το παράπονό σας στρέφεται κατά της δικής σας ασφαλιστικής εταιρίας, μπορείτε επιπλέον να απευθυνθείτε και στο Συνήγορο του Καταναλωτή.[/stextbox]
[stextbox id=»info»]- Γενική Γραμματεία Καταναλωτή Πλ. Κάνιγγος 20, 101 81 Αθήνα, τηλ.: 210 38 42 930 & 935, φαξ: 210 38 21 241
Επιτροπή Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης (EΠ.Ε.Ι.Α.) Υπατίας 5, 105 57 Αθήνα, τηλ.: 210 32 72 600, www.pisc.gr
Συνήγορος του Καταναλωτή Λ. Αλεξάνδρας 144, 114 71 Αθήνα, τηλ.: 210 64 60 612, 210 64 60 284, 210 64 60 458, www.synigoroskatanaloti.gr[/stextbox]

Δώσε τη δικιά σου απάντηση

Please enter your comment!
Please enter your name here